Vi är specialiserade på att förbättra digitala prestanda och effektivitet. I de flesta fall börjar detta med att minska intern komplexitet. Vi erbjuder dig insikt och expertis inom user experience och arkitekturdesign. Vi kan så klart också omnichannel content management.

– Sami Masala, Executive Advisor

Digital försäljningskapacitet avgör vem som blir vinnare

Design av nya digitala tjänster är så mycket mer än en informationsteknisk utmaning. Användarupplevelsen är en otroligt viktig del, men ofta har organisationer investerat mer i den teknologiska konceptutvecklingen än i själva användarupplevelsen.

Vad som ofta glöms bort när man skapar nya digitala kanaler är att det människor som skall använda de nya kanalerna. Därför krävs det ett fokus på kundupplevelser för att få till en framgångsrik affär.

Med hjälp av CAPO™, Talent Base egen metod som vi utvecklat tillsammans med våra kunder, kan vi garantera att vi får med alla viktiga perspektiv i planeringen och genomförandet av din lösning.

Vi ser över organisationens IT-system som stöder företagets affärsverksamhet och digitala kanaler samtidigt som vi behåller fokus på teknisk kvalitet och användarupplevelse.

Vår långa erfarenhet av krävande globala projekt garanterar att våra kunder får tillgång till bästa möjliga expertis under konceptutvecklingen av digitala tjänster, planering och implementering av arbetsmetoder.

I våra projekt arbetar vi oftast i gränsytan mellan affärsverksamhet och IT-implementering där vi har rollerna som projektledare, business analyst, solution designer, process designer, produktägare, scrum master, lösningsarkitekt och quality manager.

Vår kompetens inom digitala tjänster omfattar bland annat:

  • Konceptutveckling av digitala tjänster
  • Content Management Solutions & Design
  • Web Content Management
  • eCommerce
  • Digital Asset Management
  • Analys och förstudier

Kontakta oss, så skräddarsyr vi ett servicepaket som passar behoven i din organisation.


Fråga mer!

Thomas Fleming, CEO